Crown Trick
Crown Trick to pięknie animowana gra RPG nawiązująca w stylu rogue charakteryzująca się turowymi walkami i interaktywnym doborem strategicznych umiejętności i przedmiotów. Wejdź do labiryntu, który reaguje na Twoje posunięcia, gdzie opanowanie żywiołów jest kluczem do pokonania wrogów oraz odkrycia tajemnic podziemnego świata. Za każdym razem, gdy wejdziesz do lochów, będą czekać na Ciebie nowe przygody, a moc zaklęta w koronie pomoże Ci poradzić sobie z wyzwaniami!
Dzięki proceduralnie generowanemu labiryntowi rozgrywka po każdym wejściu do lochów będzie przebiegać inaczej. W odróżnieniu od gier z tradycyjnym otwartym światem w grze Crown Trick Twoja postać zostaje zamknięta w małym lochu, gdzie musi zmierzyć się z potworami. Gdy nie masz dostępu do całej mapy, nie masz wyboru i musisz zaplanować strategię walki z wrogiem.
Gra reaguje na Twoje posunięcia, a przeciwnicy nie ruszą się z miejsca, dopóki nie zdecydujesz, jak najlepiej ich zaatakować. Poświęć dowolną ilość czasu na zaplanowanie trasy, opracuj najlepszy sposób na uniknięcie pułapek i wymyśl, jak najlepiej wykorzystać żywioły. Dobrze przemyślana strategia jest najważniejsza, jeżeli chcesz opuścić loch w jednym kawałku.
Dungeons of the Deep to niekończący się tryb, w którym stawiasz czoła niezachwianym wrogom labiryntu, zbierając zupełnie nowe Monety Głębin. Za monety kupisz broń podczas niekończącej się wędrówki przez labirynt. Jak długo wytrzymasz?