Crown Trick
Crown Trick, sıra tabanlı dövüş ve beceri-eşya etkileşimi stratejisi ile öne çıkan, şahane animasyonlara sahip, rogue-like RPG tarzı bir macera oyudur. Düşmanları yenmek ve yer altı dünyasının gizemlerini açığa çıkarmak için elementlerde ustalaşmanın çok önemli olduğu, seninle beraber hareket eden bir labirente gir. Zindana her girişinde seni bekleyen yeni deneyimlerle bu zorlu macerada tacın verdiği gücün sana rehberlik etmesine izin ver!
Yöntemsel olarak oluşturulan labirent, zindana her girişinde farklı bir deneyim yaşamanı sağlar. Geleneksel açık haritaların aksine, Crown Trick seni canavarlarla savaşabilmen için küçük bir zindan odasına kilitler. Tüm haritaya erişimin olmadığı için de düşmana nasıl bir saldırı gerçekleştireceğine dair stratejik olarak karar vermekten başka çaren kalmaz.
Oyun, sen hareket ettikçe hareket eder ve sen en iyi saldırı yöntemine karar verene kadar düşmanların sabit durur. Rotanı belirlemek, tuzaklardan sıyrılmanın en iyi yolunu bulmak ve elementlerden nasıl faydalanacağına karar vermek için istediğin kadar vakit var. Bu zindandan canlı çıkmak için etraflıca düşünülmüş bir strateji çok önemli.
Maceran boyunca Familiar'lar olarak bilinen, elit becerilere sahip elit canavarlarla karşılaşacaksın. Onları yenerek canavarların kabiliyetlerine erişebilir ve sonraki seviyelere ilerlerken kullanabileceğin becerilerini artırabilirsin.
Dungeons of the Deep, yepyeni Coins of the Deep'leri toplarken labirentin sarsılmaz düşmanlarıyla yüzleşeceğiniz sonsuz bir moddur. Labirentte bitmek bilmeyen koşunuz devam ederken, Paralarla silahlar satın alacaksınız. Ne kadar dayanacaksın?
Ekstra güçlendirme - Darkness Invasion veya Dungeons of the Deep modlarında, zindana maceraya atılmadan önce ruh parçalarını harcayarak ekstra bir güçlendirme elde edersiniz.