Cruel Bands Career
Trzyosobowy zespół jest na tajnej misji, a solą w oku jest dla niego stale napływająca publiczność. Panuj nad nastrojem zespołu i sytuacją, dostosowując pozycje członków na scenie i wykorzystując ich umiejętności.