Cruel Bands Career
İlerledikçe hangi yetenekleri yükseltebileceğini seçmeli ya da bir iki saat kestirmek için gizli odaya ne zaman kaçman gerektiğine karar vermelisin. Ancak nihai hedefin aynı: Giderek daha da tehlikeli bir hâle gelen bir dünyayı keşfetmek.