Demo
Wypróbuj darmową wersję demo gry Crying Suns, która zawiera aktualizację „Advanced Tactics”. Możesz grać w pierwszych dwóch sektorach gry bez jakichkolwiek ograniczeń dotyczących rozgrywki czy fabuły.
Crying Suns to taktyczna gra rogue-lite, w której stajesz się dowódcą kosmicznej floty badającej upadłe w tajemniczych okolicznościach imperium.
Po 700 latach pokoju i dobrobytu Galactic Empire nagle rozpadło się na kawałki. OMNI, boskie maszyny, które robiły wszystko dla swoich ludzkich panów, w tajemniczy sposób się wyłączyły. A ludzkość, która już dawno straciła zdolność do samodzielnego przetrwania, jest niebezpiecznie bliska wyginięcia. Jednak gdzieś w odległym zakątku galaktyki znajduje się Gehenna — planeta z lodu i skał, na której powstał ściśle tajny obiekt będący szczytem technologii imperium oraz ostatnią szansą ludzkości.
Jesteś ludzką bronią — klonem admirała Ellysa Idaho, najlepszego gwiezdnego admirała w historii — i właśnie zostałeś przebudzony na tej mroźnej planecie przez jej dziwacznego strażnika o mrocznym poczuciu humoru — Kalibana, ostatniego istniejącego i działającego OMNI.
Musisz wykorzystać posiadane umiejętności, by przeprowadzić statek bojowy przez chaotycznie rozsiane pozostałości imperium, gdzie każdy zły ruch może być Twoim ostatnim, próbując reaktywować pozostałe OMNI i ocalić przyszłość ludzkości. Nie możesz jednak czekać na Gehennie ani chwili dłużej… nie pozostało Ci zbyt wiele czasu.