Crying Suns Digital Artbook
100+ pages of lore and art showing our work on Crying Suns' universe, including exclusive key art, pixel art, but also extensive commentary from our writers about the background story, underlying power games, characters factions, and many other details behind this dystopian universe inspired by Dune and Foundation.