Crysis 3 Remastered
Poznaj wrażenia z gry jednoosobowej w kultowej strzelance z perspektywy pierwszej osoby Crysis 3, zoptymalizowanej dla dzisiejszych konfiguracji sprzętowych w Crysis 3 Remastered.
W Crysis 3 Remastered los świata jest ponownie w Twoich rękach. Powracasz do walki jako superżołnierz Prorok dzierżący potężny, automatyczny Łuk Drapieżnika na elektryczne, wybuchowe i węglowe strzały. Podejmij walkę z nowymi i starymi wrogami zagrażającymi pokojowi, o który tak ciężko walczyłeś. Poszukiwanie Alpha Ceph kosmitów trwa nadal, ale teraz musisz ujawnić również prawdę o korporacji C.E.L.L., która zmieniła Nowy Jork w wielką miejską dżunglę chronioną przez ogromną nanokopułę. Wyposażony w legendarny nanokombinezon musisz zbadać sytuację, dostosować się i atakować, wybierając swoją ścieżkę i walcząc w siedmiu różnych dystryktach Zdziesiątkuj swoich przeciwników dzięki brutalnej sile, używając najnowocześniejszej technologii nanokombinezonu albo podstępu, by osiągnąć swoje cele i stać się cichym wybawcą ludzkości. Żaden sposób na ocalenie świata nie jest zły.