Crysis Remastered Trilogy
Basit bir kurtarma operasyonu olarak başlayan bu macera, uzaylı istilacıların Kuzey Kore'ye bağlı adalara üşüşmesiyle yepyeni bir savaş sahnesine dönüşüyor. Macera boyunca Hız, Güç, Koruma ve Görünmezlik özellikleri barındıran bir Nanozırha sahip Nomad adlı süperaskeri oynuyorsun. Devasa bir sandbox dünyasında düşmanları alt etmek için birbirinden çeşitli modüler silahlardan faydalanarak taktiklerini ve ekipmanını koşullara göre ayarla.
İklim felaketleriyle boğuşan dünya yine uzaylılarla karşı karşıya. New York'u yakıp yıkan ve insanlığın varlığını tehdit eden bir saldırıya başlayan uzaylılara karşı koyabilecek teknolojiye bir tek sen sahipsin. Geliştirilmiş Nanozırh 2.0 ile gerçek zamanlı olarak zırhını ve silahlarını özelleştir, insanlığı kurtarmak için verdiğin mücadelede yeni ve güçlü yeteneklerin kilidini aç.
Süperasker Prophet olarak savaşa dönüyor ve uzaylı Alpha Ceph için arayışa devam ediyorsun. Ancak bu sefer New York'u dev bir nanokubbe tarafından çevrelenmiş kentsel bir yağmur ormanına dönüştüren C.E.L.L. şirketinin ardında yatan gerçeği de ifşa etmen gerekiyor. Hedeflerine ulaşıp insanlığın sessiz kahramanı olmak için birbirinden farklı yedi bölgede mücadele ver ve Nanozırhın üstün teknolojisini kullanarak rakiplerini silip süpür ya da hedeflerine gizlice ulaş. Güçlü ve ölümcül yeni Avcı Yayı ile dünyayı istediğin şekilde kurtar.