Crysis Remastered
Klasyczna strzelanka z perspektywy pierwszej osoby od firmy Crytek powraca z pełną akcji rozgrywką, światem typu sandbox i porywającymi, epickimi bitwami, które kochasz od jej początków — teraz z odświeżoną grafiką zoptymalizowaną dla sprzętu nowej generacji.
To, co zaczyna się jako prosta misja ratunkowa, staje się pasmem bitew w nowej wojnie, gdy najeźdźcy z kosmosu rzucą się na łańcuch północnokoreańskich wysp. Gracze uzbrojeni w potężny nanokombinezon mogą stać się niewidoczni, by śledzić patrole wroga, lub zwiększyć swą siłę i niszczyć pojazdy. Szybkość, siła, pancerz i maskowanie Twojego nanokombinezonu pozwalają na kreatywne rozwiązania dla każdego rodzaju walki, a ogromny arsenał broni modułowej zapewnia bezprecedensową kontrolę nad stylem gry. W nieustannie zmieniającym się środowisku, dostosuj taktykę i sprzęt, aby zdominować swoich wrogów, w tym ogromnym, otwartym świecie typu sandbox.