Crysis Remastered
Basit bir kurtarma operasyonu olarak başlayan bu macera, uzaylı istilacıların Kuzey Kore'yi oluşturan adalar kümesine üşüşmesiyle yepyeni bir savaş sahnesine dönüşüyor. Nanozırhın gücünü avantaja çeviren oyuncular, devriye gezen düşmanlara gizlice yaklaşmak için görünmez olabilir veya güç düzeyini artırarak araçları paramparça edebilir. Nanozırhın hızı, gücü, koruma kapasitesi ve görünmezlik özelliği her türlü mücadelede karşılaşılan zorluklara yaratıcı çözümler bulunmasını sağlar. Kapsamlı modüler silah cephanesiyse oynama tarzını belirleme konusunda benzeri görülmemiş bir denetim olanağı sunar. Bulunduğun ortam sürekli olarak değiştiğinden bu devasa ve korumalı dünyada düşmanlarına hükmetmek için, taktiklerini ve ekipmanını koşullara göre adapte et.