200 Credits
Crystalfall is coming to Early Access for PC early 2026. Choose your class, explore distinct world zones, battle mobs and bosses, and ascend to new heights of power with an extensive talent tree and lootable skills. Join our Discord to stay up to date with development, game news, and release dates.