200 Credits
Açık Beta 13 Aralık 2024'te PC'ye geliyor. Sınıfını seç, dünyadaki farklı bölgeleri keşfet, düşmanlar ve baş düşmanlarla savaş, kapsamlı bir kabiliyet ağacı ve yağmalanabilir yeteneklerle gücünü zirveye taşı. Güncellemeler ve haberler için internet sayfamızı ziyaret et!