Açık Beta'ya nasıl erişim sağlarım? Açık Beta'da neler mevcut?
Açık Beta 2024'ün aralık ayında başlayacak. Oyuncular sınıflarını seçebilecek, birkaç bölgeyi keşfedebilecek, düşmanlarla ve baş düşmanlarla savaşabilecek, silah ve teçhizat üretebilecek, karakterlerini kapsamlı bir kabiliyet ağacı ve yağmalanabilir yeteneklerle geliştirebilecek.
Oyuncularımıza ve oyuncuların oyun deneyimlerine çok değer veriyoruz. Oyuncular anketler doldurarak ve Discord topluluğumuzdan veya sosyal medya hesaplarımızdan ekibimizle konuşarak seslerini duyurabilir.
Crystalfall, Açık Beta'da oynaması ücretsiz durumda ve resmî sürümde de bu durum değişmeyecek.
Crystalfall hâlâ geliştirme aşamasında ve oyuncular, Açık Beta'da bazı denge sorunlarıyla ve eksik nesnelerle karşılaşabilir.
Crystalfall, sezon bazlı bir oyundur ve sezonları yeni içeriklerle beraber yılın her çeyreğinde çıkarmayı planlıyoruz.
Açık Beta sırasında, ihtiyaç olması hâlinde dengeleme sorunlarını veya kritik hataları gidermek için yamalar yayınlanacak.
Biz ARPG hayranı bir ekibiz ve oyuncularımızın fikirlerine gerçekten değer veriyoruz. Oyuncularımızın geri bildirim vererek seslerini duyurmalarını istiyoruz ve oynarken karşılaştıkları hataları veya sorunları bize bildirirlerse bundan memnuniyet duyarız.
Crystalfall'daki oyun içi satın alımların içinde zula sekmeleri, envanter alanı, görünümler ve destekçi paketleri vardır.