Cubin Demo
Cubin is a first-person platform puzzle game that immerses you in the LGA experience. Complete 60 experiments to discover the truth about this simulation.
Cubin is a first-person puzzle-platform game that immerses you in the LGA experience. During your journey, you'll meet Alice, who will help and guide you through the finer points of the experience. Pick up the gravity cube and interact with the control room to complete and pass through a new, ever more complex experiment.