Cubin Demo
Cubin, sizi LGA deneyimine daldırmanızı sağlayan birinci şahıs platform-bulmaca oyunudur. Yolculuğunuz sırasında, deneyimin iyi sonuçlanması için size yardım edecek ve rehberlik edecek Alice ile tanışacaksınız. Yerçekimi küpünü alın ve kontrol odası ile etkileşime girerek, giderek daha karmaşık hale gelen yeni bir deneyi tamamlayın ve geçin.