Cubin II Demo
Cubin II, sizi LGA deneyimine yeniden daldırmanızı sağlayan birinci şahıs bulmaca-platform oyunu. Bu 50 yeni deneyi çözerek hikayeyi tamamlayın ve sonunda bu korkunç yerden kaçın.
LGA deneyimine bir kez daha dalıyorsunuz, ancak bu sefer her şeyin değiştiği zaferinizin ardından, olayların diğer tarafında. Bu cehennemden kaçmanın yeni bir yolunu hızla keşfediyorsunuz. Çözmeniz gereken 50 yeni deney sırasında, bir kez daha Alice size eşlik edecek ve birlikte ilerlemek için takım kurmanız gerekecek.
Bu alternatif dünyada, her deney daha zor hale geliyor ve mekanikler daha gelişmiş.