Dancer DLC
The DANCER DLC is a story-focused add-on to Cultist Simulator, the award-winning Lovecraftian card game.
In the occult cabaret that calls itself the Ecdysis Club, the distinction between pleasure and pain is as delicate and essential as the human skin. It is all that keeps us from making the very worst mistakes.
One new legacy: Rise to unearthly fame as the Dancer, employed at the infamous Gaiety Theatre, Ecdysis Club or in some of the more exclusive city parlours.
Two new ascensions: Explore a trinity of insights into the powers of Heart, Moth, and those who came before. Realise your true form, and perhaps even tempt one of the enigmatic Ligeians to the Dance...
Animal spirit-selves: Some dances can only be performed in far places, and some cannot be performed in human shape.