Ghoul DLC
Dig in cemeteries. Desecrate tombs. Consume the dead to unearth their secrets or commemorate them. Comfort or betray the living. Eternize the lost Hours in the Palest of Paintings. Just be careful to feed your hunger before it grows beyond you.
The GHOUL DLC is a story-focused add-on to Cultist Simulator, the award-winning Lovecraftian card game.
A disgraced medium. A gallery without windows. An elixir which permits the most final of feasts. A gnawing hunger which cannot be denied. All reflected in the snow-coloured eyes of Miss Naenia, gentlest of the Elegiast's Names.