Cultist Simulator
In this infamous roguelike narrative card game, play as a seeker after unholy mysteries in a 1920s-themed setting of hidden gods and secret histories.
Cultist Simulator was first released on PC and has more than 200,000 players all over the world. Now we’re bringing the cosmic mysteries of Cultist Simulator to mobile.
Cultist Simulator doesn’t hold your hand. Experiment, expire and transcend death with a story-driven legacy system. Over time you’ll learn enough to wrestle the game to its knees.
A hefty novel’s worth of choice-based storytelling, from the creator of Fallen London and Sunless Sea. There are many paths through this game of ambition, appetite and abomination, and many ways your tale can end.
Search your dreams for sanity-twisting rituals. Translate grimoires and glean their lore. Penetrate the realm of the Hours and win a place in their service. Cultist Simulator brings the peripheral horror of Lovecraft’s tales to an entirely new setting.