Priest DLC
Follow the path of Knock and serve your Disciples, both master and mastered. What is mortification of the flesh, set against those glorious visions of St Agnes? What the pain of this fleeting world against immortality as Martyr of the Keys?
The PRIEST DLC is a story-focused add-on to Cultist Simulator, the award-winning Lovecraftian card game.
A quiet suburban parish needs a new priest. Perhaps this might finally be the one who shows them the Way. Though their doctrines might be considered peculiar, their faith cannot be denied.