Curious Expedition 2
Curious Expedition 2 to narracyjna gra turowa roguelike, w której gracz zarządza zasobami i członkami swojej drużyny, aby zdobyć chwałę oraz utrzymać kompanów przy zdrowych zmysłach.
Dokonano zadziwiającego odkrycia: z oceanu, niczym za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, poczęły wyłaniać się tajemnicze wyspy, a niektóre z nich nawet znikają. Znamienite towarzystwa Explorer Clubs ufundowały ekspedycje, których celem jest dotarcie na osobliwe wyspy i przywiezienie z nich skarbów do zaprezentowania na paryskiej wystawie światowej w 1889 roku. Czy starczy Ci odwagi, aby dołączyć do wyprawy?
Proceduralnie generowana fabuła sprawia, że każde podejście do gry jest wyjątkowe. Wskutek warunków otoczenia i Twoich decyzji postacie nawiązują relacje, zmieniają fronty i chorują.
Bierz udział w cotygodniowych konkursach sieciowych i dołącz do klubu Explorer Club, aby zawalczyć o wyjątkowe nagrody.
Podejmuj się różnego rodzaju ekspedycji, z których każdą cechują unikalne cele i zdarzenia. Wyruszysz na poszukiwanie prawdziwej legendy, Golden Pyramid, czy postanowisz zdobyć Rainbow Orchid?
Odkryj tajemnicze lokacje i zobacz przeróżne wyjątkowe kultury, rośliny, zwierzęta, skarby i nie tylko.
Doświadczeni gracze Curious Expedition odkryją mnóstwo nowej zawartości, w tym niespotykane dotąd przedmioty, rodzaje postaci, biomy, plemiona, wydarzenia i nie tylko!