Curious Expedition 2
Curious Expedition 2, oyuncuların kaynaklarını ve grup üyelerini akıl sağlıklarını yitirmeyecek şekilde yöneterek şöhrete ulaşmasını sağlamaları gereken sıra tabanlık ve hikâye anlatımlı bir roguelike oyunudur.
Büyük bir keşif yapıldı: Gizemli adalar sanki bir büyü yapılmış gibi okyanusta belirmeye ve kaybolmaya başladı. Büyük Explorer Club'lar bu tuhaf adalara yapılan keşif yolculuklarının masraflarını üstlenerek Paris'teki 1889 Dünya Fuarı'na hazineleri getirmek istiyorlar. Maceraya katılacak kadar cesur musun?
Haftalık çevrimiçi müsabakalara katıl ve eşsiz ödüller uğruna yarışmak için kendini bir Explorer Club'a ada.
Her biri kendi eşsiz hedeflerine ve olaylarına sahip çeşitli keşif türleri arasından birine çık. Efsanevi Golden Pyramid'i mi arayacaksın yoksa Rainbow Orchid'i mi kurtaracaksın?
Gizemli konumları keşfet ve benzersiz kültürler, flora ve faunalar, hazineler ve çok daha fazlası ile karşılaş.
Eski Curious Expedition oyuncuları pek çok yeni içerik keşfedecek: yeni öğeler, karakter türleri, düşmanlar, biyomlar, kabileler, olaylar ve çok daha fazlası!