Curious Expedition 2: Robots of Lux
Curious Expedition’ın keşif bazlı roguelike oynanışı SteamWorld Heist’ın robot korsanlarıyla bir araya geliyor, ortaya endüstri çağının en güzel birlikteliği çıkıyor.