Curious Expedition 2: Shores of Taishi
The Shores of Taishi DLC features a brand new island type (the Celestial Shores) with new tile types, items, locations, enemies, recruitable characters and more. Once the DLC is activated it will expand possibilities across the entire game, both in Campaign Mode and Director Mode.