Curious Expedition 2: Shores of Taishi
Dodatek Shores of Taishi zawiera nowy rodzaj wyspy (Celestial Shores) oferujący nowe typy pól, przedmioty, lokalizacje, przeciwników, postaci do zwerbowania i o wiele więcej. Aktywacja dodatku rozszerzy możliwości w całej grze, zarówno w trybie Campaign, jak i Director.