Curious Expedition 2: Shores of Taishi
Shores of Taishi DLC'sinde yeni karo türleri, öğeler, konumlar, düşmanlar, yol arkadaşları ve daha fazlasının yer aldığı bir ada türü (Celestial Shores) bulunuyor. Bu DLC ile hem Campaign Mode hem de Director Mode'da oyuna çok sayıda olasılık eklenecek.