Curious Expedition 2: Highlands of Avalon
Dodatek Highlands of Avalon zawiera zupełnie nowy rodzaj wyspy (Highlands), niespotykane dotąd rodzaje pól, a także inne nowości, w tym przedmioty, lokalizacje i przeciwników.