Curious Expedition
Curious Expedition 19yy.'ın sonlarındaki haydutlara benzediğiniz bir keşif simülasyonudur. Ünlü kişilerle birlikte, şöhret, bilim ve hazineler için daha önce keşfedilmemiş bölgelere eşi görülmemiş seferler yapmaya çalışacaksınız. Gömleğinizi, kaskınızı, hokkalarınızı giyin ve merakla gizemle dolu yemyeşil, prosedürel olarak üretilmiş bir dünyayı keşfedebilirsiniz. Şimdi keşife çık, macera seni bekliyor!