Cyberpunk SFX
Cyberpunk SFX to przygodowa gra akcji science-fiction, która opowiada historię syntetycznych form życia walczących o prawo do istnienia. Gracz musi przetrwać w świecie bliskiej przyszłości, w którym systemy AI są uznawane przez prawo za "Genies" - złośliwe, niesłowne stworzenia, które muszą zostać zniszczone wraz ze swoimi twórcami.
W przyszłości akceptowalny poziom wzrostu gospodarczego jest niemożliwy bez SI. Brak metody naukowej oznacza, że społeczeństwo skazane jest na stagnację, konflikty związkowe, akty nieposłuszeństwa obywatelskiego i populizm... Ale nie wszyscy są gotowi radośnie zaakceptować potencjalne rozwiązania.
Ta gra z pewnością stanie się hitem... gdy świat zostanie opanowany przez maszyny i algorytmy. Kup ją już teraz, zanim wyjdzie z wczesnego dostępu i stanie się zbyt popularna! Zdobędziesz kilka fajnych punktów, którymi będziesz mógł się pochwalić przed swoimi holograficznymi wnukami.