Chcielibyśmy mieć 5-7 lat rozwoju, zespół testerów QA i budżet odpowiadający tym ambicjom, ale mamy tylko marzenia i silnik Unreal Engine 4. I uważamy, że to wystarczy. Kluczową częścią jest budowanie więzi z bazą graczy, którzy z pewnością mogą pomóc w rozwoju naszego projektu, przekazując informacje zwrotne i prowadząc go we właściwym kierunku.
Pełna wersja gry będzie zawierać nowe lokacje, ulepszoną ścieżkę dźwiękową i całą fabułę z intrygami, zwrotami akcji i epickim finałem. W miarę wydawania kolejnych rozdziałów, umiejętności i poczucie humoru bohaterki będą rosły, podobnie jak miłość graczy do stylu noir.
Obecnie oferujemy początek historii, który wprowadza protagonistę, scenerię, system walki itp. Więcej informacji na temat aktualnej wersji gry można znaleźć w zakładce About This Game.
Inspiracja jest bezcenna. Planujemy stopniowo podnosić cenę w miarę dostarczania nowej zawartości i funkcji.
Planujemy współpracować z odbiorcami na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, Reddit, VK) i stronach internetowych poświęconych gatunkowi (fora gier niezależnych). Będziemy również zwracać uwagę na krytykę i sugerowane pomysły graczy.