5-7 yıllık bir geliştirme sürecine, QA test uzmanlarından oluşan bir ekibe ve bu hedeflere uygun bir bütçeye sahip olmayı çok isterdik, ancak elimizde sadece hayallerimiz ve Unreal Engine 4 var. Ve bunun yeterli olduğunu düşünüyoruz. Kilit kısım, geri bildirim sağlayarak ve doğru yönde rehberlik ederek projemizin gelişimine kesinlikle yardımcı olabilecek oyuncu kitlesiyle bir bağ kurmaktır.
Oyunun tam sürümünde yeni mekanlar, geliştirilmiş müzikler ve hikayenin tamamı, kurgular, şaşırtmacalar ve epik bir final yer alacak. Daha fazla bölüm yayınlandıkça, kahramanın becerileri ve mizah anlayışı artacak ve oyuncuların noir tarzına olan sevgisi de artacak.
Sosyal ağlarda (Facebook, Twitter, Reddit, VK) ve türe özgü web sitelerinde (Indie oyun forumları) izleyicilerle çalışmayı planlıyoruz. Ayrıca oyunculardan gelen eleştirilere ve önerilen fikirlere de dikkat edeceğiz.