DAEMON X MACHINA Deluxe Edition
Ta edycja deluxe zawiera pełną grę DAEMON X MACHINA oraz zestaw zawartości kosmetycznej, z którą spersonalizujesz swojego Arsenala i Outera. Witaj na swoim polu bitwy.