DAEMON X MACHINA Deluxe Edition
Bu Deluxe Edition, DAEMON X MACHINA ve Arsenal'ini ve Outer'ını özelleştirmek için kullanabileceğin bir kozmetik DLC koleksiyonu içeriyor. Savaş alanına hoş geldin.