Outer Hairstyles Bundle 1
Bu DLC seti DAEMON X MACHINA'da kullanabileceğin şu ögeleri içerir: Outer Hairstyles Bundle 1 Savaş alanına hoş geldin. *Bu ögeler kozmetik ögeleridir ve uygulandıkları Arsenal'in ya da Outer'ın durumunu değiştirmez.