DAEMON X MACHINA
Sen, Moonfall felaketinin ardından ortaya çıkan yeni bir insan türü olan bir Outer'sın. Orbital organizasyonun bir paralı askeri olarak, insan yaratıcılarına karşı isyan eden yozlaşmış Yapay Zekâlardan oluşan Immortal'lara karşı insanlığın hayatta kalması için verilen umutsuz bir savaşta cephede yer alıyorsun. Arsenal olarak bilinen tamamen özelleştirilebilir mech'i sürerek senin gibi diğer paralı askerlerle bir araya gelmeli ve Immortal'ları alt etmek için görevleri tamamlamalısın. Ancak dikkatli ol, paralı askerlerin dâhil olduğu bir savaşta bugün dostun olan yarın düşmanın olabilir.
Kenichiro Tsukuda ve mech tasarımında çığır açan Shoji Kawamori'nin vizyoner akıllarının bir ürünü olan yeni nesil yüksek tempolu bir mech aksiyon savaş oyunu.
Savaş alanı boyunca uç ve yozlaşmış makinelere ve dev Colossal Immortal'lara karşı verilen şiddetli, tehlikeli mech savaşlarına katıl.
İstediğin özelliklere uyan çeşitli silahlarla ve parçalarla Arsenal mech'ini tamamen özelleştir.
Çevrim içi Eşli Modda (Co-op Mode) bölüm sonu düşmanlarını yok etmek için oyuncularla takım kur ya da Immortal üslerinin konumunu belirlemek ve güçlü donanımlar açmak için Keşif Görevlerine (Exploration Missions) çık.
1 vs. 1 ya da 2 vs. 2 Versus Mod'larda diğer oyuncularla dövüş ve en iyi paralı asker olmak için liderlik tablosunda yüksel.