Dahlia View
8 yaşındaki Charlotte May'in Dahlia View'da kaybolduğu bildirildiğinde emekli dedektif Robert Conway, onun ortadan kaybolmasıyla ilgili kendi soruşturmasını başlatır. Hikaye odaklı gözlemsel gerilimde soruşturmayı yönetin ve karanlık sırları ortaya çıkarın.
Yeni kanıtlar keşfetmek, şüphelilerin profilini çıkarmak ve soruşturmanızın parçalarını bir araya getirmek için Dahlia View'i keşfedin, bulmacaları çözün ve sakinleri araştırın.
Dahlia View'da yaşayan emekli dedektif Robert Conway olarak kayıp bir kişiyle ilgili soruşturmayı yönetin.