Dakar Desert Rally - Audi RS Q e-tron Hybrid Car
Yenilikçi bir güç aktarımı konseptine sahip fütürist off-road prototiplerine bin ve yepyeni Audi RS Q e-tron ile ralli yarışçılığının geleceğine doğru yola çıkma cesareti göster.