Dakar Desert Rally - Classics Vehicle Pack #2
1982 ve 1985 model iki efsanevi araç Dakar'a geri dönüyor. Tam bir klasik olan Lada Niva 1600 4x4 ve ikonik Honda Africa Twin çöldeki yolculukları için seni bekliyor.