Dakar Desert Rally - Deluxe Edition
The Deluxe Edition of Dakar Desert Rally includes the base game and the Dakar Desert Rally - Season Pass. The Dakar Desert Rally - Season Pass includes 2 immediate day one vehicle unlocks - The DAF Truck Turbo-Twin and the Peugeot 405 Turbo 16 as well as 5 future DLC packs with new vehicles, a new map, and 2 new Rally Events all at a discounted rate.
Dakar Desert Rally captures the genuine speed and excitement of Amaury Sport Organisation’s largest rally race on the planet, featuring a wide variety of licensed vehicles from the world’s top makers, including motorcycles, cars, trucks, quads and SSVs. The game offers unique challenges for off-road simulation diehards and casual racing fans alike. Compete in fierce online multiplayer races or navigate the vast wilds in single-player offline.
Over 30 stages of full rally racing from the official 2020, 2021 and 2022 Dakar Rally races with officially licensed vehicles, teams and pilots across multiplayer and single-player modes. All across an immense open world that doesn’t limit you to tracks and roads. The game also supports a wide array of steering wheels for the ultimate driving experience.
Evolve your Rally Raid career in single-player or compete in online multiplayer events with your friends.