Dakar Desert Rally – Deluxe Edition
Wersja Deluxe Edition gry Dakar Desert Rally zawiera grę podstawową i przepustkę sezonową Dakar Desert Rally. Przepustka sezonowa Dakar Desert Rally natychmiast odblokowuje 2 pojazdy – DAF Truck Turbo-Twin oraz Peugeout 405 Turbo 16. Zawiera również 5 nadchodzących pakietów DLC z nowymi pojazdami, nową mapą oraz 2 nowymi wydarzeniami Rally Event w promocyjnej cenie.
Dakar Desert Rally pozwala doświadczyć zawrotnych prędkości i porywających emocji w największych rajdach terenowych na świecie, które organizuje Amaury Sport Organisation. Wybieraj spośród szeregu licencjonowanych pojazdów wiodących producentów: motocykli, samochodów, ciężarówek, quadów i SSV. Gra zapewnia wyjątkowe wyzwania zarówno dla weteranów symulatorów jazdy terenowej, jak i niedzielnych fanów wyścigów. Rywalizuj w zaciekłych wieloosobowych rajdach sieciowych lub przemierzaj rozległe dzikie tereny w trybie offline dla jednego gracza.
Ponad 30 etapów terenowych tras oficjalnego rajdu Dakar z lat 2020, 2021 i 2022, a także pojazdy, zespoły i piloci na oficjalnej licencji w trybach wielo- oraz jednoosobowych. Poznaj niesamowicie rozległy, otwarty świat, który nie ogranicza się do wytyczonych torów i dróg. Dzięki obsłudze szerokiej gamy kierownic gra cechuje się niesamowitym realizmem.