Dakar Desert Rally - Deluxe Edition
Dakar Desert Rally'nin Deluxe Edition'ı ana oyunu ve Dakar Desert Rally - Season Pass'i içerir. Dakar Desert Rally - Season Pass, birinci gün kullanılabilir olan 2 araç açılımı - DAF Truck Turbo-Twin ve Peugeot 405 Turbo 16 - ve yeni araçlara ve yeni bir haritaya sahip, ayrıca 2 yeni Ralli Etkinliği'ni indirimli bir ücretle edinebileceğin 5 gelecek DLC içeriyor.
Dakar Desert Rally, motosikletler, arabalar, kamyonlar, arazi araçları ve yan yana oturulan araçlar (SSV) gibi çok çeşitli lisanslı araç içeren, Amaury Sport Organisation'ın düzenlediği gezegendeki en büyük ralli yarışının benzersiz hızını ve heyecanını deneyimle. Oyun, hem sıkı off-road simülasyonu hayranları için hem de basit eğlence yarış oyunu hayranları için benzersiz mücadeleler sunuyor. Zorlu çevrimiçi çok oyunculu yarışlarda rekabet et ya da tek oyunculu çevrimdışı modda devasa vahşiliklerde dolaş.
Resmi lisanslı araçlar, takımlar ve pilotlar ile çok oyunculu ve tek oyunculu modlarda resmi 2020, 2021 ve 2022 Dakar Rallisi yarışlarından 30'dan fazla eksiksiz ralli yarışı bölümü. Hepsi, seni pistlerle ve yollarla kısıtlamayan devasa bir açık dünyaya yayılmış durumda. Oyun ayrıca eksiksiz bir sürüş deneyimi için çeşitli yarış direksiyonlarını destekler.
Tek oyunculu modda Rally Raid kariyerini geliştir ya da çevrimiçi çok oyunculu etkinliklerde arkadaşlarınla mücadele et.