Dakar Desert Rally – Hybrid Vehicle Pack
Ścigaj się po pustyni za kierownicą nowoczesnych pojazdów hybrydowych, wśród których znajdują się Hino 600 Hybrid, Riwald Renault C460 i samochód od GCK Motorsport.