Dakar Desert Rally - Hybrid Vehicle Pack
Bu gelecekten gelmiş gibi görünen Hibrit Araçlarla çölde yarışın tadını çıkar. Bu paket GCK Motorsport, Hino 600 Hybrid ve Riwald Renault C460 modellerini içerir.