Dakar Desert Rally - Legends Pack
Featuring two exclusive in-game timeless Dakar vehicles to make you return to the old days: Jan De Rooy's DAF 95 X1 TurboTwin and Ari Vatanen's Peugeot 405 Turbo 16 raced to history in 1988 and now both vehicles can be yours.