Dakar Desert Rally - Season Pass
The Dakar Desert Rally - Season Pass includes 2 immediate day one vehicle unlocks - The DAF Truck Turbo-Twin and the Peugeot 405 Turbo 16 as well as 5 future DLC packs with new vehicles, a new map, and 2 new Rally Events all at a discounted rate.