Przepustka sezonowa Dakar Desert Rally
Przepustka sezonowa Dakar Desert Rally natychmiast odblokowuje 2 pojazdy – DAF Truck Turbo-Twin oraz Peugeout 405 Turbo 16. Zawiera również 5 nadchodzących pakietów DLC z nowymi pojazdami, nową mapą oraz 2 nowymi wydarzeniami Rally Event w promocyjnej cenie.