Dakar Desert Rally – SnowRunner Cars Pack
Samochody z gry SnowRunner wjeżdżają do świata Dakaru! Prowadź pięć nowych pojazdów w trybie kariery rajdowej (Rally Raid) lub swobodnej gry (Free Roam) i zdobywaj kolejne poziomy off-roadowego doświadczenia.