Dakar Desert Rally - SnowRunner Cars Pack
SnowRunner Araçları, Dakar dünyasına giriş yapıyor! Rally Raid yarışında veya Serbest Dolaşım (Free Roam) modunda beş yeni araç sür ve arazi deneyimini bir üst seviyeye taşı.