Dakar Desert Rally – USA Tour
Eksploruj ogromny otwarty świat z nowymi krajobrazami inspirowanymi kultowymi miejscami w Ameryce Północnej, od Wielkiego Kanionu po pustynię Nevada i Park Narodowy Yellowstone. Dostępny jest tu tryb zarówno kariery rajdowej (Rally Raid), jak i swobodnej jazdy (Free Roam).