Dakar Desert Rally
Dakar Desert Rally to najlepsza i najbardziej epicka gra o rajdach terenowych w historii. Dakar Desert Rally pozwala doświadczyć zawrotnych prędkości i porywających emocji w największych rajdach terenowych na świecie, które organizuje Amaury Sport Organisation. Wybieraj spośród szeregu licencjonowanych pojazdów wiodących producentów: motocykli, samochodów, ciężarówek, quadów i SSV. Gra zapewnia wyjątkowe wyzwania zarówno dla weteranów symulatorów jazdy terenowej, jak i niedzielnych fanów wyścigów. Rywalizuj w zaciekłych wieloosobowych rajdach sieciowych lub przemierzaj rozległe dzikie tereny w trybie offline dla jednego gracza.
Ponad 30 etapów terenowych tras oficjalnego rajdu Dakar z lat 2020, 2021 i 2022, a także pojazdy, zespoły i piloci na oficjalnej licencji w trybach wielo- oraz jednoosobowych. Poznaj niesamowicie rozległy, otwarty świat, który nie ogranicza się do wytyczonych torów i dróg. Dzięki obsłudze szerokiej gamy kierownic gra cechuje się niesamowitym realizmem.